  • Data: 2002-03-12 14:37:56
    Temat: Re: Wspólne rozliczenie malzonkow
    Od: "ToGa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    | Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Generalnie powiadomienie składa osoba do swojego US, która rozlicza się w
    innym US i wystarczy oświadczenie, o rozliczeniu z małżonkiem w takim to a
    tak US.

    Ja rozliczałem się z żoną przez kilka lat ale może ze dwa razy żona nie
    wysłała oświadczenia i jakoś nie było awantury.
    Na wszelki wypadek jednak wysłać krótkie oświadczenie, czasem US zadowala
    się oświadczeniem bezterminowym z ewentualnym powiadomieniem w przypadku
    zmiany sytuacji.