    From: "Iwona W." <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wprowadzenie srodka trwalego - dziwne zalecenie US?
    Date: Mon, 4 Aug 2003 13:37:00 +0200

    news:bgl7fr$efr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Swoją drogą - po jaka chlorellę ktos zwraca sie z takimi pytaniami do
    > urzędniczki z US (podejrzewam że do "panienki z okienka")?
    > Przecież taka paniusia z reguły ma pojęcie tylko o tym co robi - o
    > wypełnianiu formularzy, o tym ile znaczków skarbowych na jakie podanie,
    > który druk do czego służy itp itd.
    > Jej wyjasnienia w kwestiach podatkowych nie maja żadnej wartości - nie
    > da sie na nie powołac kiedy przyjdzie normalna kontrola (którą
    > przeprowadzają pracownicy, co by nie było, zajmujący wyższy szczebel
    > kwalifikacyjny) a słyszałam juz takie herezje od "panienek z okienka" że
> [...]

    Na swoje usprawiedliwienie moge tylko napisac ze to nie ja bylam taka
    nadgorliwa, a moja znajoma. A informacja jaka mi przyniosla wydala mi sie
    tak idiotyczna ze po prostu musialam ja zweryfikowac na grupie, niniejszym
    dziekuje bardzo za odpowiedz. Balam sie tez ze umknely mi jakies BARDZO
    WAZNE ZMIANY, ale widze ze na szczescie nie.

    > Tak to juz jest że kiedy w końcu uda się znaleźc w US osobę, która
    > naprawdę zna sie na rzeczy i zna odpowiedzi na nasze pytania, ta mówi że
    > takie pytanie nalezy zadac na piśmie w trybie wyznaczonym przez
    > ordynację podatkową. I niestety ma rację..

    I tak wlasnie poradzilam znajomej,

    > Maddy

    jeszcze raz dziekuje
    pozdrawiam