  • Data: 2010-02-14 11:07:48
    Temat: Re: Wolny zawód a działalność gospodarcza i podatek
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi chodzi o sytuacj tak : mam 5 lekcji w miesi cu, ka da po 30 z wi c 150
    > z . Podatek wg karty jest do zap acenia (wliczony ju w cen lekcji), ale
    > ubezpieczenie zdrowotne (ponad 200 z ) przewy sza przych d, wi c jak to
    > omin .

    albo dolicz do ceny te ponad dwieście złotych (myślę, że nieopłacalne
    dla zleceniodawcy)
    albo przejdź na umowę o dzieło, najlepiej z przeniesieniem praw
    autorskich, pod tytułem np.przygotowanie autorskiego programu lekcji,
    czy coś w tym stylu, wtedy nawet masz koszty 50%, ale tak czy siak, to
    nie wiem jak z Vatem w tym przypadku jest, bo tu strasznie popie...ne
    interpretacje są...

    pozdrawiam
    s_13