  • Data: 2002-04-27 08:28:48
    Temat: Re: Wojsko i bracia
    Od: k...@v...com.pl (Krzysztof Sudoł) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Budzik" <b...@p...onet.pl>

    > Hej
    > Czy to prawda że nie można wziąć do wojska jednocześnie dwóch braci. Dodam
    > że rodzina składa się z ojca, matki i własnie dwóch synów, nie ma więcej
    > rodzeństwa. Jaki artykuł to reguluje?
    >
    > --
    NTG, ale może jeszcze komuś się przyda ..
    Akurat opublikowali jednolity tekst - ustawa z dnia 21 listopada 1967 r.o
    powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej. Zajrzyj
    www.abc.com.pl Dz.U. z 2002 r. nr 21 poz. 205. W art. 39 są wymienione
    sytuacje uprawniające do odroczenia poboru. A zakazu prawie napewno nie ma
    (nikt nie zmusi mnie do przeczytania całej ustawy, chyba że będą chcieli
    mnie znowu "przeszkolić" ;-)) - w swoim czasie tupaliśmy z bratem 24
    miesiące w jednej drużynie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof