    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wliczanie czesci czynszu w koszty......
    Date: Fri, 29 Nov 2002 13:26:02 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "Piotr Morawski"
    news:77feuugpnhpe2lh92ofih20iprpkfkniqs@4ax.com...

    > Mam zamiar przenieść siedzibę do tego
    mieszkania. Zaczynam remont,
    > praktycznie zostaną gołe ściany bez tynków i
    podłogi.
    > W związku z tym mam pytania, czy koszty związane
    z remontem mogę
    > uwzględnić w KPiR?

    Ja bym nie przeginał.

    > Co mogę włączyć do kosztów, czy również
    > wyposażenie typu kuchnia gazowa, zmywarka, wanna
    i takie inne?

    O jojoj ... ! (IMO:)

    > Nie wiem, dlaczego mam się ograniczać do
    odliczania np. 1/3 czynszu za
    > pokój - wolałbym odliczać całość :) Są jakieś
    przeszkody?

    W dawnych czasach, kiedy kontakt z inspetkorami w
    US był bardziej bezpośredni (byli na salach) to
    jedna z inspektorek powiedziała tak: jak sam to do
    50% może odliczyć a jak rodzina to 30% kosztów na
    czynsz całego mieszkania ...no ale jak potrafisz
    uzasadic że jest Ci ten pokój potrzebny dla Twojej
    DG to ...
    W instrukcji do ksiązki jest chyba takie
    sformułowanie "... w proporcji do ..."

    Pozdr.
    Sark