  • Data: 2004-08-24 11:37:19
    Temat: Re: Witam - Komis - Pomoc
    Od: "pisarz" <q...@q...co> szukaj wiadomości tego autora

    > Zakładam komis i mam prośbę o rozpisanie transakcji komisowej wg obecnych
    > przepisów.
    > Co się zmieniło na niekorzyść i jak to obejść.
    Po liczbie odpowiedzi widzisz jak klarowny jest to temat. Jako piszący
    program związany z działalnością komisową również jestem żywotnie
    zainteresowany rozwikłaniem zagadek w temacie. Rzucam wici tu i tam, by
    upewnić się w poprawności swego rozwiązania. W efekcie coś co wydawało mi
    się jasne i oczywiste przez każdego rozmówcę (nawet co niektórzy szczycą się
    tytułami doradców podatkowych) lub felietonistę potrafi być gmatwane do
    granicy, w której sami się gubią.
    Zdaj się na biuro rachunkowe. Jeśli sposób prowadzenia dokumentacji przez
    biuro będzie zbieżny z poglądem kontrolera to będziesz mieć szczęście. Czego
    Ci życzę.
    Darek