  • Data: 2008-01-24 22:56:41
    Temat: Re: Wezwanie do zmiany wartości samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Jan 2008, Kriss wrote:

    > Gotfryd - błagam o litość " komisowa sprzedaż udziału w wartości
    > samochodu" ???!!!!

    Hm... tuś mi zabił ćwieka, zajrzałem jeszcze raz do definicji.
    I mam problem, bo wychodzi że ma być "rzecz", tak jak protestujesz,
    czyli "udział" jest co najmniej dyskusyjny.
    Pas, poddaję się!

    Dla porządku:

    > Oddzielną kwestią jest czy ktoś nabywajacy rzecz co do zasady odpłatnie może
    > zostać uznany za "świadczeniobiorcę" tylko z tego powodu ,że nabył rzecz tanio
    > a jesli nabyłby drogo to co "świadczeniodawcą" by się stał czy darczyńcą ?

    ...od początku zastrzegam, że nie wiem i nie wtykam się do tego, czy US
    w ogóle ma prawo do robienia "wyceny".
    Proszę więc z pytaniem "hipermarketowym za 10 zł" mnie nie gnębić :)

    Praktyczne opisy z grupy są takie, że nikt nie wie o czepianiu się US
    hipermarketu, za to jak to samo zrobi "Kazio gwoździe i jarzyny", to
    US zarzuca mu... nieuczciwą konkurencję :>

    pzdr, Gotfryd