  • Data: 2013-04-17 00:23:25
    Temat: Re: Ważne pytania co do zamówień na firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Apr 2013, m4rkiz wrote:

    > "Andrzej Jęziorski" <a...@g...com> wrote

    Dopisałem się obok :) (w sumie Tristan dobrze zaczął)

    > ale oni prawie na pewno nie mowia o tym ze wzgledow podatkowych, tylko po to
    > zeby np. wykorzystac 558 kc do wylaczenia rekojmi na organiczna marchewke
    > i po sprzedazy miec swiety spokoj a nie konsumenta na karku

    Ale "wyłącznie do odsprzedaży" jest strzałem we własną stopę.
    Otóż odsprzedaż konsumentom implikuje prawo do regresu z tytułu
    reklamacji z "niezgodności z umową" i ten regres jest (z ustawy)
    niewyłączalny!

    Jak już, to skuteczne byłoby zastrzeżenie "wyłącznie do produkcji
    i przerobu przemysłowego" :)

    pzdr, Gotfryd