  • Data: 2004-10-18 15:08:42
    Temat: Re: Wątpliwości z kasą
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Toć cytowałem. Z samego RMF to 1.11 już nie mam zwolnienia...

    Czyli jak bedziesz sprzedawal 1.11 znicze to musisz miec nabite na kase.

    > A, to to. Coś tam po polskawemu jest ;)
    >
    > --

    ??

    Nie do konca rozumiem czy czepiasz sie czy pytasz.
    Ale moze inaczej.
    Pierwsze powiadomienie zlozone musi byc nie pozniej niz
    jeden dzien przed fiskalizacja (skoro chcesz 28.10. fiska-
    lizowac stad data 27.10.) w ktorym piszesz ile kas bedziesz
    mial, gdzie zainstalowane. Od tego zalezy ew. zwrot z VAT'u.

    Drugie (do 7 dni od fiskalizacji) to zawiadomienie podatnika o miejscu
    instalacji kasy (drugi warunek uzyskania zwrotu).