eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWartosc poczatkowa auta do amortyzacji.....no wlasnie jaka? › Re: Wartosc poczatkowa auta do amortyzacji.....no wlasnie jaka?
  • Data: 2007-07-11 08:11:01
    Temat: Re: Wartosc poczatkowa auta do amortyzacji.....no wlasnie jaka?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.07.2007 RM <r...@p...onet.pl> napisał/a:

    > pewnie nie jestem specjalista , ale dlaczego bylby problem ze sprzedaza???

    Bo albo znajdziesz kogoś, komu to nie przeszkadza i wystawisz fakturę
    na <=100 EUR (ze wszystkimi potencjalnymi konsekwencjami wystawienia
    takiej 'lewej' faktury), albo sprzedasz po rynkowej cenie, także w
    papierach, i zapłacisz gigantyczny podatek dochodowy, bo kupiłeś za
    100 EUR, a sprzedałeś za np. 20 tys PLN. No chyba, że auto naprawdę
    jest warte 100 EUR. ;-)

    Dla odzyskania podatku od różnicy między ceną zakupu (100 EUR) a
    'oficjalną' ceną sprzedaży (powiedzmy 50 EUR), czyli pojedynczych złotówek,
    nie opłaca się 'wystawiać na strzał' podczas kontroli. Bo że urzędnikom
    auto sprzedane za 50 EUR się podobać nie będzie, to masz jak w banku. ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/