  • Data: 2008-11-28 15:32:12
    Temat: Re: WNT a VAT
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-11-2008 o 15:40:57 BuKoX <b...@g...pl> napisał(a):

    > A jeśli nie jest to WNT bo jest to usługa a nie towar to co to zmienia?
    > Faktury są od kontrahenta z UE i są wystawiane w polskich złotych.

    1. Nie wpisujesz tego na kwartalnej informacji podsumowującej
    2. Wykazujesz w innej rubryce VAT-7
    3. Masz najpewniej inny moment powstania obowiązku podatkowego
    i być może troche inne zasady wystawienia fvat

    I pewnie coś by się jeszcze znalazło.

    Natomiast najprawdopodobniej reguła ogólna jest taka sama - naliczasz,
    odliczasz i przy sprzedaży naliczasz :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek