  • Data: 2006-01-20 17:47:57
    Temat: Re: WDU :)
    Od: t <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    plusz wrote:
    > W artykule news:dqo043$it7$1@atlantis.news.tpi.pl,

    > problem polega na tym, że nie ma :)
    > ale NIP mieć trzeba
    >
    > i nikt nie wie dokładnie jak to zrobić
    > po prostu wpisz import towarów
    >
    > później zaczniesz się zastanawiać, czy musisz składać deklarację
    > podsumowującą co 6 miesięcy :)
    > teoretycznie, jeśli jej nie składasz, to powinni wykreślić twój NIP
    > ale tą deklarację składa się wyłącznie dla towarów :))))
    >
    > Pani w US mi powiedziała, że to taka "sztuka dla sztuki". No i że na
    > razie US nikogo nie wykreślał.

    Kurka wodna jak mam to zrobic :) Pani w okienku nie chciala przyjac
    deklaracji bez zaznaczenia ktoregos z czterch pol z ktorych zadne mnie
    nie dotyczy(bo chce 'robic' uslugi informatyczne), panie w dziale VAT UE
    mowia ze sie nie sklada VAT-R/UE dla uslug informatycznych wiec nic nie
    zaznaczam i nic nie skladam(generlanie stanowisko wszystkich urzednikow
    z ktorymi rozmawialem w tym urzedzie<konkretnie z szesciu> )
    Dowiedzialem sie ze dla uslug informatycznych do UE wystawiam _ZWYKLA_
    FVAT z normalnym nipem(bez PL) tyle ze bez naliczonego VATu i to ma
    dzialac. Tyle ze czytalem ze bez NIPu UE kaza potem placic taki VAT z
    odsetkami czyli kiszka maksymalna - panie oczywiscie potem powiedza ze
    no jak to tak wystawiam fakture do UE bez NIPU UE - zenada....

    Czy ktos moze podpowiedziec jak taki zonk rozwiazac?
    Jestem w kropce a klient naciska i nie chce zeby sie rozmyslil...