  • Data: 2006-03-10 07:42:03
    Temat: Re: Vat nie zapłacony w terminie...
    Od: "Mick" <m...@m...adress> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie do osób prowadzących działalność gospodarczą i
    zobowiązanych do składania deklaracji Vat7. Pytanie dotyczy samego
    regulowania należności wobec Urzędu Skarbowego. Jeżeli ktoś
    zaczął działalność gospodarczą i spoźnia się z opłaceniem
    pierwszego Vatu...ok miesiąca-dwóch to co mu grozi? Oprócz odsetek??
    I właśnie jaki procent tych odsetek? Spotkałam się po 2miesiącach
    zalegania z Vatem zajęciem wszystkich rachunków w mBanku (nie tylko
    biznesowego, ale wszystkich). Nie jest to pewne czy to US,ale na 99%
    tak. Może ktoś mi krótko opisać tą procedurę?? Na jaki czas jest
    blokowane takie konto? Zaczęłam czytać ustawę o Vacie, ale nie
    znalazlm tego....
    --
    Z góry dziękuję
    Monika

    Koszty: Odsetki ustawowe + koszty egzekucji (ok 200 PLN)
    Konto masz zablokowane do wysokości zaległości, a blokują po kolei wszystkie
    konta (nawet walutowe) aż znajdą środki, a jak nie to chyba komornik.
    Konto w mBanku jest odblokowane po otrzymaniu przez bank pisma z US .