  • Data: 2003-06-18 23:19:51
    Temat: Re: VAT zwolniony i sprzedaż - a jednak
    Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    18.06.2003 09:03, persona, tytułująca się 'Maddy', zechciała zauważyć:

    > To przestań bredzić... Będę zobowiązana.

    Może i jesteś wschodzącą gwiazdą polskiej księgowości. Nie upoważnia Cię
    to jednak do takiego komentowania czyjejś relacji (bo to relacja, a nie
    mój pogląd). Przedstawiłem sprawę, tak jak mi ją przekazał GK sp. z o.o.
    (podejrzewam, że nie odmraża sobie uszu na złość babci, powiększając
    podatek).

    Dopytam i przedstawię przepisy, na które powołuje się ów GK.

    Osobiście, podejrzewam, że chodzi mu o przepis art. 12 pkt 4f ustawy o
    pdop. Ale upewnię się.