    From: "Adam_25" <a...@s...wzieu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT za Internet - dawniej VS dziś
    Date: Sun, 19 Sep 2004 02:41:24 +0200
    Sender: a...@v...pl@ur66.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "TEMPVS" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ciifvj$5fv$1@news.onet.pl...

    > zeby nie tworzyc niepotrzebnie nowych watkow, to zapytam w tym
    > co byloby gdybym zaplacil za 5 lat z gory, a stawka wzroslaby do 22%?

    po pierwsze to nie ekonomiczne poniewaz moglbys te kase na koncie zostawic
    by procentowala i mialbys zysk albo na lokate itp

    jesli cos takiego jest mozliwe to raczej pod nazwa kaucji ale np w telefonii
    komorkowej to chyba max do jednego roku wiec ja nie mam pojecia
    jakby oni by to nazwali kaucja to w pewnym momencie musialbys zaczac
    doplacac np ostatnie 6 miesiecy placisz za kazdy miesiac np 60 zl + 22% VAT

    chyba polskie prawo nie przewiduje takich oplat raz na 5 lat z gory ale
    niech sie wypowiedza madrzejsi:)

    jesli przewiduje to moim zdaniem nie powinienes nic pozniej doplacac ...