  • Data: 2004-09-18 23:18:38
    Temat: Re: VAT za Internet - dawniej VS dziś
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:ciicbu$2n2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A może byś jeszcze powiedział, W JAKI sposób dokonałeś tej wpłaty?
    > Dostałeś fakturę na rok z góry? I co "cos tam podpisywales dodatkowo"?
    >
    > M.

    nie dostalem faktury, bo nie byla mi do niczego potrzebna, jedynie
    pokwitowanie

    a to co podpisywalem, to to, ze w przypadku gdyby vat wzrsl z 7% do 22% to
    musialbym wyrownac roznice

    podobno jak tlumacza mi inni - nieslusznie, bo juz zostalo to "zaksiegowane
    i to prehistoria"
    dodatkowo, z drugiej strony - mialem miec gwarancje stalych cen, zaplacilem
    raz - i przez 12 m-cy nie interesuja mnie ich problemy

    zeby nie tworzyc niepotrzebnie nowych watkow, to zapytam w tym
    co byloby gdybym zaplacil za 5 lat z gory, a stawka wzroslaby do 22%?

    --
    TEMPVS