  • Data: 2004-09-17 18:12:54
    Temat: Re: VAT za Internet - dawniej VS dziś
    Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie "0%" lecz "zwolniony". ZWOLNIONY, ZWOLNIONY, ZWOLNIONY!!! Ile
    > jeszcze razy trzeba Ci to powtórzyć?

    > --
    > xyz

    ani razu, doskonale wiem ze jest zwolniony, to nie ja pisalem o tym, ze jest 0%
    czy 22% nie pamietam kto juz wymienial i jakie stawki

    napisalem w ten sposob

    "jak to nie moze, moze, przeciez jak ktos komus placi za cos za rok z gory, i
    nagle okazuje sie ze dtawka vat spada z 22 do 0% to z jakije racji urzad ma
    miec prawo do tego vatu?"

    to byla zupelnie inna sytuacja, podana jako inny przyklad, moze tylko
    teoretyczny, uzyskalem odpowiedz nie na temat :(

    zresta co za roznica dla mnie, jezeli mialem podobno gwarancje ceny netto

    --
    TEMPVS