    From: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT z komputera
    Date: Thu, 21 Aug 2003 09:15:07 +0200

    eXOr wrote:

    > nawet wowczas, gdy jego cena jest ponizej 3500 zl??

    Nie bardzo wiem, której częsci dotyczy pytanie.
    Jeśli tego czy wpisać do EST, to możesz zrobić tak jak piszę albo
    potraktować komputer(<3500) jako wyposażenie a nie ŚT ale wtedy zwrot
    VAT odbywa się na zasadach ogólnych a nie tych dotyczących ŚT.
    Jeśli pytanie dotyczy amortyzacji jednorazowej, to zazwyczaj ta metoda
    jest bardziej opłacalna niż amortyzacja przez kilka lat
    Jeśli pytanie dotyczy praktyk US, to miałem takie wezwanie dla kwoty
    1200 zł