  • Data: 2007-04-11 10:10:22
    Temat: Re: VAT przy sprowadzeniu auta z UE
    Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:evian6$l4u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to podpisz takowe.
    > Nie masz obowiązku wrzucania auta do ewidencji ŚT.
    > A w przeciwnym kupiłeś auto jako konsument, nie ma związku z działalnością
    > gospodarczą.
    > Oczywiście dalej możesz używać swojego prywatnego samochodu przy
    > prowadzeniu działalności - kilometrówką.

    Dzieki za szybka odpowiedz i swiatelko w tunelu, bo juz jestem totalnie
    zalamany ;-(

    Co do kilometrowki to ok, ale bede mial problem z serwisem, naprawami,
    oponami itp.
    Natomiast glowne pytanie pozostaje bez odpowiedzi, czy chcac wprowadzic to
    auto do ewidencji, bede musial zaplacic VAT czy nie

    Marcin.