  • Data: 2004-07-20 18:32:39
    Temat: Re: VAT od sprzedanej licencji na software
    Od: and <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DiP wrote:

    > Wobec tego, skoro wyciąg z banku nie świadczy o pochodzeniu
    > (siedzibie) usługobiorcy, to jak to wygląda w przypadku
    > handlu nie-elektronicznego (nie via internet).
    > Kupuję np japończyk u mnie tonę stali. Płaci mi za tę stal
    > poprzez jego bank z japonii (ale to jeszcze niczego nie dowodzi).

    Piszesz tutaj o obrocie towarowym, a to zupełnie
    co innego niz świadczenie usług.
    Wysyłając stal do Japonii masz chociazby dowód wywozu
    potwierdzony przez urząd celny, papiery przewozowe
    i pewnie jeszcze masę innych rzeczy.

    > Dla klientów z USA, przewidziano płatność kartą.
    > Czy wobec powyższego nie będzie w wyciągach bankowych
    > danych wpłacającego ? (tak jak by to miało być przy przelewie) ?

    Oczywiście wiesz o tym, że przy płatnościach
    kartą wnet będziesz musiał przywitać się z kasą fiskalną?
    Pytanie z ciekawości - eCard czy coś zachodniego?

    > Help!

    Mówiąc zupełnie szczerze to nie wydaje mi się
    aby polskie realia sprzyjały tego typu biznesom
    ale to moja zupełnie prywatna opinia i być może
    kiedyś zmienię zdanie na ten temat.
    Rozglądałeś się za jakimś pośrednikiem?
    Miejsc sprzedających shareware (jeśli o to tu chodzi)
    jest sporo i pewnie da się znaleźć cos atrakcyjnego.

    and