  • Data: 2002-05-08 15:22:32
    Temat: Re: VAT od licencji ?
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bez możliwości wypożyczania. Co więcej wypożyczanie płyt DVD jest również
    > opodatkowane 22 VAT

    nowelizacja, ktora weszla w zycie 26 marca 2002, wprowadzila
    opodatkowanie licencji na oprogramowanie,
    czy moglbys podac przepis, ktory wprowadza opodatkowanie udzielania
    licencji na wypozyczanie plyt dvd? (zakladam, ze chodzi o filmy,
    ew. muzyke, a nie oprogramowanie)

    wypozyczanie (czyli cos innego niz udzielenie licencji na wypozyczanie),
    jest opodatkowane stawka 22%, bo to zwykla usluga

    maras: jezeli to ja mam racje, to do ceny licencji nie dolicza
    sie podatku vat (czyli korzystniej dla nabywcy licencji)