  • Data: 2005-04-21 09:35:49
    Temat: Re: VAT od e-booka, informacje o e-biznesie
    Od: Piotr Maj <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A weź ty...w garść ustawę o VAT :)

    oj brałem, brałem, przyciężkawa lektura deko dla zwykłego
    śmierternika... Jak już skakam przez 10 artykuł czytając "przez to i to
    w rozumieniu art.10 należy uważać to i to, ale nie to co w art. 10 1-23
    z wyłączniem pkt. 3... itp, itp" to jak już dochodzę do końca tego
    łamańca to już nie pamiętam, co było na początku... ;-)

    > Żaden towar.
    > *Usługa* !

    senk ju za wyjaśnienie i cytat!

    > wKF: nie zerową. "bez VATu" - a to *formalnie* nie to samo :)

    Hm. A tu już mam dysonans poznawczy. :-) Byłem wczoraj w urzędzie
    skarbowym i zapytałem pani w okienku jak to jest ze sprzedażą programów
    za granicę. Ona na to, że taka sprzedaż jest traktowana jako eksport
    usługi do krajów trzecich, albo eksport usługi wewnątrz wspólnoty i jest
    ociążona stawką VAT 0%. Ty mówisz bez VATu, więc pewnie by trzeba
    zupełnie inną fakturę wystawić. Zgadza się?

    nie wiem co oznacza "wKF:", ale jeśli mógłbyś napisać na ten temat coś
    więcej, albo chociaż wskazać na konkretny przepis w ustawie czy jakimś
    rozporządzeniu?

    --
    .:. Piotr Maj .:.
    .:. pgp 0xA07B0711 .:.