  • Data: 2005-04-21 13:23:46
    Temat: Re: VAT od e-booka, informacje o e-biznesie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Apr 2005, Piotr Maj wrote:

    > + Hm. A tu już mam dysonans poznawczy. :-) Byłem wczoraj w urzędzie skarbowym i
    > + zapytałem pani w okienku jak to jest ze sprzedażą programów za granicę. Ona
    > + na to, że taka sprzedaż jest traktowana jako eksport usługi do krajów
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A to tak. M.in. przysługuje prawo do odliczania VAT naliczonego.

    > + trzecich, albo eksport usługi wewnątrz wspólnoty i jest ociążona stawką VAT
    > + 0%. Ty mówisz bez VATu, więc pewnie by trzeba zupełnie inną fakturę wystawić.
    > + Zgadza się?

    IMO - zgadza się.
    Przejrzyj archiwa, jakaś mądra formułka jest że "nabywca zobowiązany
    jest do doliczenia VAT".

    > + nie wiem co oznacza "wKF:"

    Promowany lokalnie zapis: wKwestiiFormalnej :)

    > + ale jeśli mógłbyś napisać na ten temat coś
    > + więcej, albo chociaż wskazać na konkretny przepis w ustawie czy jakimś
    > + rozporządzeniu?

    Pas. Out of time coby szukać :( - ale chyba juz na grupie było.
    Groups.google.pl -> zaawansowane i zapodać...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)