  • Data: 2005-03-11 10:35:33
    Temat: Re: VAT na internet, a umowa podpisana z ISP
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d0rrv6$kj$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam, przedstawie Wam moja sytuacje.
    >
    > Podpisalem umowe z moim ISP ponad rok temu, w umowie jest wyraznie
    > napisane ze "kwota za abonament
    > wynosi 60PLN w tym 7%VAT"
    > a dostalem fakture za marzec na kwote 60PLN +22VAT .
    > nie zostalem pisemnie poinformowany o tym iz zostalem obciazony kwota z
    > podatkiem VAT 22%,
    > prowajder takze ankesy wprowadzil odnosnie VAT 22%, ktorego jeszcze nie
    > podpisalem, oraz nie odebralem tej faktury ktora byla wystawiona 3marca
    >
    > Nie jestem zadowolony z tej uslugi , czy moge na tej podstawie
> [...]

    Operator ma 30 dni na wczesniejsze powiadomienie.
    W Twoim przypadku przypuszczam, że powinien wystawić fakture uwzgledniajaca
    15% roznicy w abonamencie, albo neizmienioną kwotę brutto dla os fiz.
    I teraz powinien powiadomić o podwyżce a za miesiąc wystawić droższą.
    Masz pretekst do zerwania umowy.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/