  • Data: 2006-01-23 20:35:04
    Temat: Re: VAT musze ponownie sie zglaszac?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...pl> napisal(a):

    > Przeciez na zwolnienie wypadasz dopiero po 3 latach jesli nie
    > przekraczasz limitu

    To coś innego. Dopiero wtedy masz prawo wybrania ponownie zwolnienia na
    podstawie art. 119 ust. któryśtam. Natomiast jeśli nie masz żadnej sprzedaży
    przez 10 miesięcy, to wykreślają Cię z rejestru podatników VAT i trzeba się
    ponownie zarejestrować. :) Ale to nie jest tak, że jak wykreślą, to przestaje
    się mieć obowiązek bycia płatnikiem. Jeśli obowiązek istnieje, to trzeba
    się znowu zgłosić i zaplacić 152 zł...
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl