  • Data: 2007-01-30 20:43:55
    Temat: Re: VAT do zapłaty
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-01-2007 o 19:55:25 groups <g r o u p s [at] q u e s t [dot]
    <"pl>"> napisał(a):

    > Witam,
    > mam problem i nie wiem o co chodzi.
    > Przykładowo podaje same kwoty VAT:
    > Do dzisiaj sprzedałem towary za 465 zł VATu,
    > a kupiłem za 230 zł VAT czyli do zapłaty mam 235 zł VATu.
    >
    > A program pokazuje mi że do zapłaty ma 235 zł VATu a zaraz pod tym
    > wylicza 118 zł do zwrotu i do przeniesienia - 118 zł

    Jest artykuł w ustawie o VAT, nie pamiętam teraz z głowy który, wg którego
    wylicza się ile maksymalnie możesz w danym miesiącu zwrotu wykazać.
    Resztę musisz przenieść. Może ten program to wyliczył i automatycznie tyle
    ile
    się dało wykazał do zwrotu a resztę do przeniesienia?

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne