  • Data: 2004-07-12 16:11:34
    Temat: Re: VAT- czy dobrze zrobiłam ?
    Od: "MD" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mialam ten sam problem. Ostatecznie tez opodatkowalam VAT kwote zlecenia 200
    zl, traktujac to jako brutto, czyli w deklaracji netto 163 i VAT 37. Jest to
    opodatkowanie skladek, owszem, ale z ustawy wynika, ze ma byc opodatkowany
    przychod, a przychod to chyba w tym wypadku 200 zl? Nie jestem do konca
    przekonana, ze w takiej sytuacji zlecenie to jest opodatkowane VAT, ale
    postanowilam ten VAT wykazac dla swietego spokoju.

    Pozdrawiam.