  • Data: 2004-06-17 11:23:13
    Temat: Re: VAT-R - nazwa czy imie i nazwisko ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Alex napisał:

    > Rozpoczynam właśnie (w bólach ;) jedonoosobową DG.
    >
    > Wypełniam właśnie zgłoszenie rejestracyjne VAT-R.
    >
    > Czy w danych podatnika, w polu 10 oznaczonym:
    > [Nazwa pełna */ Nazwisko, pierwsze imię, drugię imię **] wpisuję:
    >
    > Nazwa Imię Nazwisko (tak jak mam na wpisie do EDG oraz na nadaniu REGON)
    > czy też może samo Nazwisko Imię ?
    >
    > I związane z tym pole 11 oznaczone:
    > [Nazwa skrócona */ Imię ojca, imię matki] ?
    >
    > Rozwiąże ktoś moje wątpliwości ? Jak powinienen poprawnie wypełnić te pozycje ?

    Na druku jest przecież wyraźnie zaznaczne że jedna gwiazdka (*) dotyczy
    podmiotów nie będących osobami fizycznymi a dwie gwiazdki (**) osób
    fizycznych. Jestes osobą fizyczną więc kierujesz się opisem przy dwóch
    gwiazdkach.
    A osoba fizyczna nie ma nazwy a imie i nazwisko ;-)
    Firmy nie wymienia sie nigdzie na drukach VAT składanych przez osobę
    fizyczną bo to nie firma jest podatnikiem. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl