  • Data: 2009-06-01 12:24:21
    Temat: Re: VAT-7 , nadwyzka naliczonego nad naleznym
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-06-2009 o 13:57:10 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Zróżnicowanie terminów ma zapewne na celu danie urzędowi czasu na
    > sprawdzenie zasadności zwrotu - krócej w sprawach prostszych, dłużej w
    > sprawach trudniejszych. Z zacytowanego zapisu jasno wynika, że zwrot
    > może nastąpić wcześniej, jeśli US pozbędzie się w tym czasie wątpliwości.

    Nie będę się kłócił, aczkolwiek PIT-a zwracają czasami i po 3 tygodniach,
    a na VAT zawsze czekałem do końca terminu.

    (Swoją drogą, termin 25 dni wynika raczej z tego, że terminem na rozliczenie VAT
    jest właśnie 25. - więc skoro sprzedawca wpłacił już VAT skoro mu zapłaciłeś za
    fakturę,
    to mogą od biedy Tobie zwrócić)

    --
    Pozdrawiam,