  • Data: 2009-06-01 19:32:01
    Temat: Re: VAT-7 , nadwyzka naliczonego nad naleznym
    Od: jaxa-lotka <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > I co, może jeszcze kontrolę nasyłają, bo podatnik śmiał zażądać
    > zwrotu, a nie zaliczenia na kolejny okres? :)

    a owszem panie liwiusz, nasylaja mniej wiecej raz na kwartal.
    wszystko jest kwestia wysokosci zwrotu o jaki sie wystepuje i z jaka
    czestotliwoscia.
    ja pisze o sp.j. (ta forma prawna wynika z czegos, prawda) w ktorej 90%
    wartosci sprzedazy to export (stawka 0%).
    wiec zwroty sa stale i w dosc duzych kwotach.

    jak to dziala w wypadku malych kwot nie wiem.