  • Data: 2004-02-03 08:45:08
    Temat: Re: Uzyczony samochod
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-03 08:28, Użytkownik Maddy napisał:
    > Summa summarum prowadzisz ewidencję, za jej pośrednictwem odliczasz
    > sobie koszty samochodu, przychodu nie masz, matka tez go nie ma.
    > Raczej żadnych komplikacji nie widac.
    Jedyna komplikacja, to chyba tylko brak możliwości wliczania w koszty
    samochodu opłat za ubezpieczenie pojazdu. Słyszałem, że gdyby był to
    samochód prowadzącego działalność, to mógłby ubezpieczenie wliczyć w
    koszty, a tak nie może, no bo ubezpieczenie jest zawierane na inną
    osobę. Nie wiem tylko czy to prawda, czy jakaś plotka i może jakoś da
    się to obejść, dlatego prosiłbym o ewentualne sprostowanie :-)

    Maciek