  • Data: 2002-12-12 11:59:54
    Temat: Re: Uslugi reprodukcji komputerowych nosnikow informacji
    Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj dzwoni i dzwoni, tylko nie wiadomo w którym kościele...
    > "Usługi repredukcji... bla bla bla" są wyłaczone z ryczałtu
    > ewidencjonowanego co nie ma nic wspólnego ze stawka VAT.
    > VAt jest 22% i nie chce byc inny, nie wazne jaka formę opodatkowania
    > podatkiem dochodowym wybierzesz.
    >
    > Pytanie, co jest komputerowym nośnikiem informacji.
    > Jak dla mnie sa do płyty CD, dyskietki, tasmy, karty perforowane
    > (jeżeli ktos jeszcze ich gdzies używa :-))) i inne tego typu wynalazki.
    > Chyba ze ja nie wiem co to jest nośnik...
    >
    > I tu jest pies pogrzebany.

> [...]

    Praca polega na wprowadzaniu danych i tworzeniu statystyk, raportow na
    podstawie tych danych nic więcej. Nie powstaje nawet gotowy produkt. Wklad w
    prace to jedynie "KnowHow". Narzedziem jet tu komputer wiedza z "głowy" W
    przedmiocie uslugi na fakturze istnieja "uslugi informatyczne wg. umowy....."
    Czy wystawiajacy fakture odprowadza podatek na podstawie ryczaltu czy placi
    vat 22%.
    Pozdrowienia