  • Data: 2009-11-05 16:26:26
    Temat: Re: Usługi dla firm i osoba fizyczna.
    Od: MaREK <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:
    > Wolą (ach już mi się marzy nadchodzące wypełnianie i rozsyłanie PIT-11 ;))

    No właśnie, stąd i mój post.

    Reasumując, nie ma możliwości abym ja, jako osoba fizyczna, legalnie
    mógł świadczyć usługi dla firm bez zakładania dział. gosp. i bez
    zawierania z firmą umowy zlecenie/o dzieło, no i oczywiście nie będąc
    ich pracownikiem?

    Jeżeli jest jakaś możliwość proszę o wyjaśnienie.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl