  • Data: 2006-09-12 08:53:09
    Temat: Re: UsŁna terenie Włoch a opodatkowanie??
    Od: "cienki" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał(a):

    > W tej ustawie raczej nie proponują
    > w opisanym wypadku stawki 0%,
    > więc może sam przeczytaj albo zatrudnij...:-)

    Sorki, może się troszke rozpoędziłem z 0%.
    Chodziło mi o to, że usługa wykonywana na nieruchomości nie podlega
    opodatkowaniu w Polsce tylko w kraju położenia nieruchomości.
    Chociaż spotkałem się z takimi fakturami, że w takim przypadku
    firmy stosowały stawkę 0% i fiskus w zasadzie to uznał. W taki
    przypadku stawka na fakturze nie powinna być wykazana i transakcja to
    nie powinna być uwidoczniona w deklaracji VAT-7 w starej wersji, tylko
    zaznaczony kwadrat 2 w poz. 56. W nowych wersjach deklaracji transakcje
    nalezy wykaząc w poz. 21.

    pozdro
    cienki