  • Data: 2005-02-07 09:49:06
    Temat: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2/7/2005 9:58 AM, Użytkownik Bozoo napisał:

    > Dla mnie to jeden pieron - to, że złożyłem to mało i na pewno do niczego
    > mi nie potrzebne. To, że złożyłem konkretna deklarację z konkretnymi
    > liczbami
    > powpisywanymi - to jest dla mnie ważne i na to chcę mieć dowód. Nie sam
    > fakt złożenia jest ważny, tylko ważne jest to, co się wpisało na składanej
    > deklaracji.

    IMHO wręcz przeciwnie: deklaracja musi być złożona w ustawowym terminie
    więc przede wszystkim potwierdzenie złożenia jest ważne. Z punktu
    widzenia rozliczeń z urzędem skarbowym bo np. jeżeli masz kredyt i bank
    wymaga od Ciebie okazywania deklaracji wtedy faktycznie cała deklaracja
    jest ważna.

    > Rok temu nie brali i dobrze było.

    Nie brali a teraz biorą. Możesz się wściekać ale co to zmieni? Zamiast
    marnować zdrowie zastanów się czy potwierdzona deklaracja jest Ci
    *naprawdę* potrzebna.

    --
    gefragt