  • Data: 2005-05-06 02:28:17
    Temat: Re: UoD + PCC
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 May 2005, wrote:

    >+ jezeli nic nie wymysle to tak zrobie, ale jezeli sie da to nie chce zeby
    >+ zleceniodawca widzial skladniki kosztow.

    Mi się zdaje iż takie "odkupywanie z *zamiarem* odsprzedaży lub
    wykorzystania w celach zarobkowych" jest niebezpiecznie bliskie
    definicji DG :(
    Jasne że takie coś się zdarza (patrz ostatnie informacje o "akcji
    allegro") ale właśnie.. jak np. US nabierze chęci to czymś "łupnie".
    Na przykład VATem. Albo nie wiadomo czym innym....
    Zauważ że właśnie tak stawiam sprawę: nie ma różnicy czy "kupowane
    w celu dalszej sprzedaży lub wykorzystania z zyskiem" dotyczy
    *rzeczy* czy *praw* :)
    A wręcz "gorzej dla praw"... z p. widzenia np. VAT obrót prawami to
    usługa...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)