  • Data: 2011-01-31 22:20:07
    Temat: Re: Umowy powyżej 2000 zł
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej w <news:4d472b39$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>:

    > A więc uważasz, że jak przestępca używa słowa "człowiek"
    > w sensie karanego to ja automatycznie mam też tak przyjmować ?

    Skoro jesteś taki ortodoksyjny, to dlaczego używasz "jak", jako zamiennika
    *jeśli/jeżeli* ?

    Jeżeli nie pasuje Ci określenie człowiek, w stosunku do osobnika gatunku
    Homo sapiens (nieistotne czy karanego czy nie), to _jak_ go określasz?
    Człekokształtny, ameba, pomiot...?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]