  • Data: 2013-04-09 20:43:10
    Temat: Re: Umowa zlecenie - nie mam PIT-11
    Od: Jan Rudnicki <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2013 20:10, (Tom N) pisze:
    > Jan Rudnicki w

    > Bo zaliczka na podatek wyniosła 32 PLN. A 225-32 to 193?

    > Bo zaliczkę na podatek policzono od dochod-koszty?

    Już mi się wszystko zgadza;

    Z drugiej strony to jest kuriozum, abym musiał starać się zrozumieć
    system podatkowy zamiast poświęcić czas na właśnie zarabianie pieniędzy
    - straciłem w sumie na to jeden wieczór, czytam, szukam itd.

    Taki system podatkowy jak u nas, to po prostu nonsens, jest to uważam,
    działalność ustawodawcza idąca w kierunku "szkodnictwa gospodarczego".

    Z mojej strony głębokie ukłony dla propagatorów podatku pogłównego a
    trochę płytsze dla zwolenników podatku liniowego.

    P.S.
    JAK JA BYM CHCIAŁ PŁACIĆ DZIESIĘCINĘ!!!

    Pozdrawiam,
    Jan