  • Data: 2008-12-12 07:49:17
    Temat: Re: Umowa pozyczki a US
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Nie, dlaczego.
    > Skoro byłaby zwolniona z PCC na podst art 9. pkt 10 d) to z jakiego
    > tytułu niby miałaby być ta deklaracja? Nie wprowadzili generalnej
    > deklaracji do wszystkich pożyczek.
    > po za tym przy deklaracji jest wyraznie napisane "...w wysokości
    > przekraczającej kwotę..." i tylko kiedy zwolnienie byłoby na podstawie
    > lit b)

    Chciałem się upewnić, czy aby przypadkiem ustawodawca nie zostawił
    obowiązku składania deklaracji - tak aby US mógł przyjść i powiedzieć:
    czyli mówi pan, że 4 lata temu pieniądze na remont pożyczył pan od 5
    osób po 5000? No to poprosimy deklaracje od tych pożyczek :)

    Ale jeśli tak nie jest, to dobrze.

    --
    Liwiusz