  • Data: 2008-12-12 14:59:26
    Temat: Re: Umowa pozyczki a US
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Yellow Boy wrote:
    > U?ytkownik "witek"
    >
    > Musza byc spelnione OBA warunki by podlegalo pod PCC!

    jakie oba warunki?

    > Pieniadze sa z Niemiec, tranzakcja ma miejsce w Niemczech,
    > wiec napewno nie podlega.

    jak sobie dwóch polaków pojedzie za odre na piwo i tam podpisze umowe
    pożyczki to uważasz, że nie podlega?
    Ja bym był ostrożny z takimi stwierdzeniami.

    > Ale mnie interesuje czy trzeba jakos poinformowac US w inny sposob?

    Jak pożyczasz od kogoś 50 zł to biegniesz do US to zgłosić?

    Zakładając, że nie podlega i nie ma obowiązku zapłacenia PCC to nie.
    I nigdy zresztą nie było i dalej nie ma takiego obowiązku.
    Był obowiązek zapłaty podatku, ale obowiązku informowania o pożyczkach
    nigdy nie było.