  • Data: 2002-05-12 11:15:03
    Temat: Re: Umowa o dzieło rozliczenie
    Od: "Marzen@" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z USem nie musisz się kontaktować, "dziełodawca" odprowadzi
    > to co wskażesz na rachunku[1], dostaniesz jeszcze raz czasu[2]
    > informację o przychodach i w przyszłym roku będziesz doliczała
    > stosowne rubryki do rozliczenia rocznego.

    Mnie interesuje rozliczenie od strony pracodawcy.
    W Kwietniu zatrudniam pracownika ostatni miesiąc + drugiego na umowę o
    dzieło.
    I teraz mam pytanie czy umieścić umowę o dzieło na PIT 4 czy osobno w PIT 8a
    Jeżeli w PIT 4 to w której pozycji (inne przychody?) i w sumie wypłat (kwotę
    brutto? -)
    A jak od następnego miesiąca, gdzie będę miał tylko umowę o dzieło.

    pozdrawiam,
    Arek