  • Data: 2006-06-20 09:31:42
    Temat: Re: Umowa o dzieło - rozliczenie
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 cze o godzinie 20:18, na pl.soc.prawo.podatki, t napisał(a):

    > Dokładnie. Nadgorliwość gorsza od faszyzmu ;)

    YEP
    Jeden i drugi - mędrkowie :D
    Przecież napisał wyrażnie że *wie* iż nie zawrze żadnej umowy z osobą która
    wykonywało dla niego dzieło. Możliwe że mu coś nie pasowało z tym dziełem
    które zostało na jego zlecenie wykonane?
    Czy aż tak trudno przewidzieć niektórym, przemyśleć i zaplanować sobie
    kilka miesięcy do przodu?
    Zarówno jeden jak i drugi nie przeczytaliście co było w poście artura - ale
    pieniaczyć to się potraficie. W przypadku AL to zresztą standard - na
    wwwiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllll
    llluuuuuuuuuuu grupach
    tak się zachowuje.

    --
    Herbi