  • Data: 2003-01-13 13:46:30
    Temat: Re: Umowa o dzielo-50% kup?
    Od: "vic" <v...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki!
    A moge prosic o podstawe prawna? Wystarczy ze powiesz mi gdzie tego mniej
    wiecej szukac. Chcialbym przestudiowac przepisy zeby nie wladowac kolegi na
    mine. podobno cos mialo sie zmienic w 50%kup od tego roku

    Czytam wlasnie dzisiejsza Gazete Prawna i jest artykul o tym jak US w kilku
    przypadkach zakwestionowal UoD mowiac ze byly U zlecenie i kazal placic
    zalegle skladki. Troche mnie to skolowalo. Jesli on wymysla jakas reklame np
    telewizyjna dla agencji reklamowej, ktora pozniej sprzedaja ja klientowi to
    czy to kwalifikuje sie pod UoD? To co robi przeciez przynosi konkretny
    rezultat materialny podlegajacy ocenie oraz ewentualnej odpowiedzialnosci za
    wady.

    dzieki, pzdr