  • Data: 2004-05-05 07:31:02
    Temat: Re: Umowa Zlecenie i podatek VAT
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0405050050170.-648321@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
> [...]
    Bylo, bylo, nawet z obecnym tu Gotfrydem...

    > Och...na razie jest ich więcej niż jasności :]
    > Zastrzegam że ja TEŻ mam wątpliwości. Ale jako iż problem
    > jakoś tam mnie dotyczy to przedstawiam "własne stanowisko
    > na dziś" :)
    ... a watpliwosci pozostaly...

    Jezeli dobrze rozumiem, to zgodnie z zapisem w rozporzadzeniu do ustawy VAT
    roz. 6 par. 8. ust. 1 p.7 sytuacja podejdzie pod zwolnienie od podatku.

    Chociaz nadal nie mam jasnosci jak traktowac zapisy PDOF (o ktorych
    dyskutowalismy w grudniu) gdy podpisze umowe o zarzadzanie w ramach DG, a
    nie jako dzialalnosc wykonywana osobiscie (pamietasz?). Chyba, ze przespalem
    jakas interpretacje MF???

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk