  • Data: 2004-05-05 12:18:57
    Temat: Re: Umowa Zlecenie i podatek VAT
    Od: "adre" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Własnie a teraz moja sytuacja .

    Genaralnie zajmuje sie zawodowo doradztwem transportowym i jestem
    vatowcem. PCK zwróciło sie do mnie z propozycja podpisania umowy zlecenia
    ale nie ze mna prowadzaca dzialanosc gospodarza tylko ze mna jako Sylwia
    Z w zakresie całkowiecie odbiegajacym od tego czym zajmowac sie sie moge
    poprzez dzialanosc ( której zakres przedmiotowy jest ograniczony). PCK
    nie chce podpisywac umowy z "firma" - czy jest taka mozliwosc ???Czy
    moge podpisac tego typu umowe zlecenia.???????

    POzdrawiam

    Sylwia Z