  • Data: 2009-01-21 08:07:43
    Temat: Re: Ulgra za internet tylko w miejscu zamieszkania?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    \n wrote:

    > Widziałem kiedyś w teatrze sztukę gdzie gostek miał dwa domy i dwie
    > rodziny, które oczywiście nic o sobie nie widziały i z czego wynikła
    > później cała kupa śmiesznych sytuacji (farsa to była), ale sądziłem, że
    > jest to fikcja literacka ;-)

    Pisząc o powiązaniach rodzinnych nie miałem na myśli takich klimatów ;-)
    Już bardziej chodziło o zachowania takie bardziej semi-nomadyczne.

    IMHO, na dłuższą metę takie ułożenie sobie życia nie sprawdza się.
    Choćby z tego powodu że rzeczy które akurat w tej chwili są potrzebne na
    ogół znajdują się w tym drugim domu ;-)

    No ale rożnie się w życiu układa.

    Piotrek