  • Data: 2011-01-11 23:02:13
    Temat: Re: Ulgowy ZUS, a praca na etacie.
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-2011 23:39, Raf pisze:
    > O co mi chodzi:
    > W momencie pracy na etacie i placenia tylko zdrowotnego w przypadku rezygnacji
    > z pracy na etacie (jesli DG wypali) bede musial zaczac placic pelny ZUS -
    > czyli ok 800 zl).

    Po prostu zglos sie z 05 70 00 zamiast 05 10 00. Jezeli w ciagu 2 lat od
    zalozenia DG zrezygnujesz z etatu, to do konca okresu 24 miesiecy
    bedziesz placic maly zus.

    > Natomiast "ulgowy ZUS" mam gwarantowany przez 2 lata. Tylko pytanie czy ta
    > ulge mozna laczyc z praca na etacie?

    Mozna. Zaden z 2 warunkow korzystania z ulgowego ZUSu cie w tym zakresie
    nie ogranicza - w sensie, ze nie zabrania korzystac z ulgowego ZUSu
    pracujac na etacie.

    > Czy ZUS prowadzi jakas infolinie w tych sprawach?

    Pewnie gdzies zadzwonic sie da.

    --
    Adam