  • Data: 2003-05-23 16:04:25
    Temat: Re: Ulga remontowa w nowym domu - od kiedy
    Od: "Marek Zachara" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odbiorze....

    O ile cos sie nie zmienilo, to w zeszlym roku gruntownie przerabialem
    temat i moge sie podzielic ;-)
    Generalnie przepis mowi ze ulge remontowa mozna odliczac
    po 'zasiedleniu' budynku. Termin 'zasiedlenie' jest nieostry, wiec zalezy de
    facto od interpretacji urzedu. Moj napisal jak go zapytalem ze: 'ten warunek
    mozna uznac za spelniony gdy podatnik faktycznie zamieszka w lokalu'
    wiec jesli tam mieszkasz i jest juz odebrany to w zasadzie jestes
    kryty (co nie znaczy ze sie nie doczepia)

    to niezle ;-)) to tak jak zapytac jak zrobic zeby siadanie na kaktusie
    bylo przyjemnoscia ... nigdy nie bedzie, ale jak ubierzesz grube spodnie
    to przynajmniej nie bedzie bardzo bolalo.... ;-))

    Marek