  • Data: 2003-03-19 21:17:31
    Temat: Re: Ulga remontowa a opłata przez internet
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Mar 2003 m...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ Niestety czynsz oplacam przez internet i otrzymanie dowodow wplaty kosztowaloby
    >+ fortune (12X5=60PLN) Czy moge zamiast dowodu wplaty uzyc potwierdzenia wplaty
    >+ czynszu (wydrukowanego z komputera, bez pieczatek i podpisow) oraz oświadczenie
    >+ ze spoldzielni o wysokości funduszu remontowego?

    IMHO problem jest bardzo podobny do "jak księgować płatności
    internetowe w działalności gospodarczej". Zapytaj googla
    (groups.goole, nie www.google !!) w tym temacie :)
    Zdania są nieco podzielone, sporo grupowiczów księguje
    w oparciu o taki wydruk (opatrzony osobistym autografem
    tudzież pieczątką o ile ktoś ma - aczkolwiek pieczątka
    już jest bez znaczenia). Niemniej tacy co aplikują sobie
    "papierowy" dowód też są.
    Być może nie byłoby złym pomysłem wykonanie jednego wyciągu
    zbiorczego obejmującego cały rok - i tam pooznaczanie
    stosownych wpłat. Z reguły takie coś "wychodzi" taniej.

    pzdr, Gotfryd