  • Data: 2003-09-02 14:58:08
    Temat: Re: Ulga remontowa a kasa mieszkaniowa
    Od: Lolas <s...@l...it.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > * jezeli podatnik korzystal z odliczen w zakresie oszczedzania w kasie
    > mieszkaniowej, a oszczednosci zgromadzone w banku prowadzacym kase
    > mieszkaniowa wydatkowal zgodnie z celami systematycznego oszczedzania na tym
    > rachunku, kwote odliczenia pomniejsza sie o kwoty odliczen dokonanych z tego
    > tytulu"

    Czy ten zapis oznacza, ze limit odpisow z tytulu ulgi remontowej pomniejsza
    sie o wykorzystany limit w kasie mieszkaniowej? To by oznaczalo, ze po
    wykorzystaniu ulgi na oszczedzanie w KM nie mam juz prawa skorzystac z ulgi
    remontowej.
    Pieniadze z KM wydalem na zakup mieszkania (pokryly okolo 50% jego
    wartosci), teraz remontuje - czy to oznacza ze nie bede mogl skorzystac z
    ulgi remontowej????